28 Ocak 2012 Cumartesi

Kitap

 İnci sözlük'te canımın sıkıldığı bir gece gelin lan hikaye anlatıyorum diye düşünerek başladığım hikayenin üzerinden yaklaşık 1 ay geçti. Bu süreçte binlerce insan tarafından okundu hikayem, binlerce insandan da mail aldım, hikayeye başlarken böyle bir süreci hiç tahmin etmemiştim aslında. 2-3 kişiye anlatırım canımın sıkkınlığı geçer diye düşünmüştüm, olaylar hiç tahmin etmediğim bir şekilde çok hızlı gelişti. Yazmış olduğum hikayeyi beğendiklerini söyleyen bir yayınevi bu yazdıklarımı kitap haline getirip kendilerine yollamamı istedi.

 Hayatımda daha önce hiç kitap yazmadım. Elimde şu an 177 sayfalık bir taslak var. Bu taslağın üzerinde çalışıp hikayeyi oturup baştan yazacağım, anlatmadığım olaylarla, birçok ayrıntıyla, hikayenin orijinaline sadık kalarak kitap formatı haline getirip yayınevinin benden istediği şekilde onlara yollayacağım.

 Bunun için heyecanlıyım, bakalım nasıl gelişecek süreç...