15 Ocak 2012 Pazar

Açıklama

 Dün gece şöyle bir yazdıklarımı okuyayım dedim ve tüm yazdıklarımı silme kararı aldım. Gece gündüz üzerinde çalıştığım, saatlerimi verdiğim, günlerce evet günlerce verdiğim emeklerim'den dolayı el emeği göz nuru olan yazdığım her şeyi sildim. Sildikten sonra, iyi mi ettim kötü mü ettim diye düşündüm, en efkarlısından bir sigara yaktım ve üzerime de bir hüzün çöktü gecenin karanlığında.

 Neden sildim? Sildim çünkü daha iyisini yazabileceğimi düşünüyorum. Bu kadar basit, yazdıklarım beni tatmin edene kadar da yazıp silmeye devam edeceğim. Bu hikayeyi okuyanlar, okumayı yarıda kesenler veya hiç okumayanlara aynı şeyi söylüyorum: Tekrar yazacağım, en baştan. Bilmediğin o kadar çok şey var ki, anlatmadığım o kadar çok detay var ki, hepsini tek tek yazıp anlatacağım.

 Bana istediğiniz kadar kızmakta haklısınız. Sanırım yazmak biraz vicdansız olmayı gerektiriyor, bu konuda çok gaddarım.

 Özür dilerim. Tekrar yazacağım.