9 Haziran 2012 Cumartesi

Ondan Bundan Şundan

Blogu bir süredir futbol yazılarıyla donattığımın farkındayım. Benim için çok özel olan bir Demirspor şampiyonluğu yaşayınca böyle oldu biraz...

Bir süredir yazacaklarımı kafamda netleştirmek için kitaba devam etmiyordum. Bugünden itibaren daha büyük bir hırsla kitabı yazmaya devam edeceğim. Bu kitap öyle bir kitap olacak ki çıkınca: "Özellikle kitabın çıkmasını bekleyenlerin bana verdiği destek ile yazıldı bu kitap"  diyeceğim her yerinde. Öyle ki buldukları ilk fırsatta bana  kitapla alakalı sorular soran insanlar motivasyonumu her daim üst seviyede tutmamı sağlıyor. Bir kitle ilk günkü heyecanla bekliyor, farkındayım. Onların bu heyecanı beni de ateşliyor...

Yazdığım şeyleri saatlerce okuduğum oluyor bazen. Şimdiye kadar ilk defa bir projeye bu kadar önem veriyorum desem zaten abartmış olmam. Neredeyse yazdığım her şeyi o kadar çok beynimde yer ederek okumuşum, benimsemişim ki  yazdıklarımın tümünü ezberimde bulunduruyorum.

 Kitabı tamamen içgüdülerimle yazıyorum. Bazen yazdıklarımı acımasızca siliyorum. O an içimden nasıl geliyorsa öyle yazıyorum. Samimiyetimi vermeye çalışıyorum. İstiyorum ki bu kitabı okuyacak olan insan, gerçek samimi bir şeyler okuduğunun farkına varsın.

 Bana: "Bu öyküyü kitaplaştırmayı düşünmez misin?"  diye soran yayıneviyle de yazışmıyorum epeydir ayrıca. Dedim ya sadece içgüdülerimle yazıyorum ve birgün bu kitap bitecek, yayımlanacak. Gerçek okuyucular bu kitabı layık olduğu yere getirecekler, bundan da eminim.

 Saygılarımla.