20 Ocak 2013 Pazar

Twitter'da Sosyal Sorumluluk Projesi İle Nasıl Zengin Olunur?

Twitter'da mütemadiyen sosyal sorumluluk projeleri yapıp sizde zengin olmak ister misiniz? Eğer sizde az ünlüyseniz, lütfen anlatacaklarıma odaklanın:


1- Kelimeler sizin süngeriniz. Bunu asla unutmayın. Kelimelere  gereksiz anlamlar yükleyin, onlarla bir çocuğun oyun hamuruyla oynaması gibi oynayın. Misal;  Sevdirici/ Taraftör/ Hüzünbaz

2- Fenomenlerle mümkün olduğu kadar iyi geçinmeye bakın. Onlarla "kanka" olun. TT yapacağınız zaman imdadınıza yetişeceklerdir mutlaka.

3- En büyük hobiniz TT yapmak olsun. Ne kadar saçma etiket varsa belirleyin, TT yapın, mutlu olun.

3-  Sosyal sorumluluk projeleri için insanların yüreğine dokunacak alanlar seçin. Herkes sizi iyilik meleği sansın. Kahramansınız siz. Süpersiniz. Paraları götürün.

4-  Unutmayın, ne kadar çok saçmalarsanız o kadar çok sevilirsiniz. Şu tarz twitler atarak kitlelere kendinizi sevdirebilirsiniz:

-  Trene binerken gördüm kondüktörümü, sen sandım. Biletimi kontrol edince anladım. Sen değildin.

- Doğum gününde hissettim kapıları kapatmadığını, sen gittikten sonra ben zatürre oldum.

- "Yalnış" olmadığını yalnız olunca anladım. Halbuki yanlıştı, yalınlazmıştım.

- Kel ölür sırma saçlı olur, kör ölür badem gözlü olur atasözü gibiydik. Öldük ama olmadık... Hep kel kaldık.

- Otobüs şoförüm gibiydin, müsait bir yer dedim, indirdin.

- Ben seni bardağımı sever gibi sevdim, oysa sende çabuk kırıldın. Tuz #buz oldun.

Gördüğünüz gibi az ünlüyseniz, bu tarz twitler atarak köşeyi dönebilirsiniz. Sadece dikkat etmeniz gereken, yazılarınızı sanki kafesinden kaçan ve geri dönmeyen muhabbet kuşuna yazıyor gibi takınacağınız samimiyetsizce tavır...